mandag 28. februar 2011

Sweet Pea i mitt hjerte..

Denne vakre jenta her heter Purple Hearts, og det er lett å skjønne hvorfor.
Jeg har distresset henne med reinkere fra TH og det er glitterlim på vinger og andre detaljer samt Liquid Pearls hist og her.
Ark er fra I Lowe Scrap, Inkido og Prima, de nye perleswirlene til Prima, blomster fra WoF, lekker blonde jeg har fått av min venn Grete, blondeservietter og teksten er printet fra dataen.
Min venn Livmme har heklet den skjønne blomsten i bunnen der.
Deltar med dette kortet hos Wild Orchid Challenge - anything goes.

9 kommentarer:

Lill S. sa...

Alldeles nyyyyydelig, Renate :)
Og så mange herlige elementer, de gavene du har fått er bare fantastiske og blomsten så lekker!
Ønsker deg en flott dag og uke:)
Klem lill

oheidia sa...

Forstår hvorfor du liker disse motivene - nydelige er de og du lager de så fine i duse farger. Hærlig!!!

Kristel sa...

Wowww that is just a stunner again Renate! Looks really beautiful!
Hugs Kristel

salige lavendel sa...

Så yndig kort! Og takk for koselig hilsen hos meg. Teksten har du nok ikke sett før nei, for den er fra min egen diktsamling og publiseres for første gang på disse bryllupskortene=) Koselig at du likte ordene. Jeg synes det er gøy å ha noe som ikke er de vanlige bryllups sitatene, så blir det litt mer personlig.

Inger sa...

Så vakkert kort!!
Deilige lekre farger, og motivet var superskjønt!
Nydelig pyntet:))

Pink lady sa...

Enda et nyydelig motiv du har malt så flott Renate! Et lekkert kort igjen:-)

Ha en fin vinterdag! Klem Laila.

Benita sa...

jøsses hvor er det bare et super flot kort!!!

endnu et...

Spruddle sa...

Nydelig kort renate, flott stempel! Du er helt rå på pynting da, morsomt å se alt du lager :) Ønsker deg en toppers uke :))

Elen sa...

Nydelige kort du lager! Og helt enig i at jentene er helt herlige:-D