fredag 23. desember 2011

Kort o Mania oppg 12

I denne siste oppgaven av Kort o Mania så skulel vi bruke et selvfarget trykk.
Jeg har brukt ei skjønn magmnoliajente med lange fletter og jeg har malt henne med distress ink refillers fra TH og det er glitterlim på detaljene i trykket.
Ark er fra Mamory box og Papirdesign og de kan du få kjøpt hos Papir i Hjertet.
Blomstene kommer fra WOC, pebbelsen har jeg fått fra KristinL,
glitterark, en tag med blonder, blondeserviett og osteklut.
Alle kanter er svertet med creamy brown.
Deltar med dette kortet hos Wild Orchids Crafts der oppgaven
er å lage et vennekort til jul.




3 kommentarer:

Gitte sa...

Smukt kort.
Glædelig jul og godt nytår.

salige lavendel sa...

Flott kort, og du hadde malt ansiktet hennes så mykt og pent! Ang. sokolade - ja, det er nok ganske mange av oss sokomane tror jeg. Min yndling er Freia Premium sin 70 % mørke sjokolade med salt og pistasje nøtter. Anbefaler de hvis du ikke har prøvet den.klem fra meg til deg.

inger synnøve sa...

jeg er innen for å ønske dere en god jul:):)