torsdag 19. januar 2012

Bryllupskake

Denne kaken har jeg laget på bestilling og skal gies til noen som skal gifte seg om ikke så lenge.
Alt av ark kommer fra Best creation inc, blomstene er en salig blanding av WOC,
Prima og alt annet jeg fant som var hvitt.
Jeg har malt øverste boksen hvit med gesso inni, lagt på et perlekjede og stemplet med
et Spellbinders stempel inni et utstanset hjerte fra Nellie Snellen.
I bunnen ligger det ulike doilies og jeg har pyntet med perlegrener, halvperler, perlekjeder og charms som hører bryllup og kjærligheten til.
I toppen så er det et magnolia brudepar jeg har malt med distress ink refillers og limt fast.
Det finnes og en lekker silkesløyfe midt på kaken. De to nederste lagene er limt godt sammen.
Jeg har brukt mange ulike blonder her og ulike MS punchere under. Det er liquid pearls hist og her og noe crackel paint i fargen Picked Fence.
Håper dere liker denne kaken jeg har laget!

Deltar med denne hos Wild Orchids Craft der oppgaven er Anything goes!






28 kommentarer:

Christina sa...

Woww this is absolutely stunning Renate! What a great creation!!
Have a wonderful evening!
Hugs Kristel

inger synnøve sa...

utrolig lekker kake du har laget her :):)

Elizabeth Michelle sa...

Renate! Eg bøyer meg i støvet.. du er helt fantastisk :D Tenk å klare å trylle frem noe så vakkert som dette <3

nedergaard sa...

Waaaw... der så kæmpe nydeligt en bryllupskage. En super flot blomster dekoration og så fint et brudepar.
Ha en fin aften, klemm

Tonje sa...

Å kjære vene, er det muuuulig? Dette er noe av det lekreste jeg har sett! Helt fantastisk. Ligger litt jobb bak denne her...

Anne Gro sa...

Kan ikke få kommentert denne nok!!! Hvis ikke dette er den suverene vinner, så veit ikke jeg :) Fantastisk!!!

Listaa sa...

Gosj....så lekker.

Elin sa...

Fantastisk vakker! Snakk om å være kreativ altså :o)

Lilli sa...

Ohhh wooow!!! Så lekkert, vanvittig flott pyntet :)
Klem Lill

Love crafts forever sa...

OOOOOOOOOOOOOOOooooo!!!!!!!!! So GORGEOUS!!!!!!!!!
Hugs Nat

Henrikke sa...

Helt fantasitsk nydlig kake Renate!! Absolutt helt nydlig. Likte den kjempe godt. Å Magnolia brudeparet gjør seg godt på kake :) Herlgi! Klem

Ann Kristin`s Scrappekrok sa...

WOW sååååååå nyyyydelig, du er bare så flink Renate! Skikkelig imponert ja, men hvor mye tar du i betaling for et slikt kort, det er jo ikke bare tidrevende men brukt masse materiell også....

Klem
Ann Kristin

angelwhispers sa...

My god this is drop dead gorgeous!!! That a fabulous wedding keepsake and such lush detail! Love Chanelle xx

Tuppenshobbyblogg sa...

.....har nesten ikke ord....
er stum av beundring....Helt fantastisk ;o) Gu du er dyktig altså ;o)

Klem Kjersti

cecilie sa...

Wow! Så kreativt og så vakkert =D

Knerten sa...

Helt fantastisk, Renate ! Alltid hyggelig å hilse på her, du lager jo de skjønneste kreasjoner, og imponerer stadig :-)
Hadde vært gøy og sett et bilde av alle blomstene også, det ser så lekkert ut.
Flink, du :-)

salige lavendel sa...

Hjelpe meg for et arbeid du har nedlagt i dette!! Den var jo kjempeflott.

Anne sa...

Wooow, noe så utrolig lekkert! Fantastisk arbeid. elsker lagene med esker, og sååå nydelig pyntet med alle blomstene og blondene og perlene. :)

Klem, Anne.

Eva sa...

Dååner....wow noe såå lekkert,for en jobb du har gjort her,virkelig delikat og så mye lekkert ,titter og titter ....

Therese sa...

Milde måne! For en fantastiks flott bryllupskake. Dette var bare så nyyydelig gjennomført! Ganske sikker på at denne kommer til å bli lagt merke til på gavebordet! :))

May Britt sa...

Nyyydelig var den

Gitte sa...

Wauuuw den er super smuk.

Randa sa...

Helt utrolig flott, Renate!!!!

Jeg bøyer meg i støvet!

Kreativa Kakan sa...

Så fantastisk! Man vill nästan äta den, vilken underbar present.
Den måste du bara vinna med.

Brittany sa...

Wow... stunning, hugs! Brittany, xoxo
http://www.mymagnoliacardsbybrittany.blogspot.com/

aina sa...

Dette må være den fiiiineste scrappe-kaken jeg noen gang har sett!! Imponert!! Ønsker deg en flott søndag :-))

AngelBitch sa...

Ja her er det bare og bøye seg i støvet. Helt fantastisk ble den :-)

Scrappegal sørlending sa...

NYDELIG!!!! Og for en fantastisk jobb!!! :D