tirsdag 18. november 2008

Creativ Blogger Award

Tusen hjertlig takk http://heimlaga.blogspot.com/ for denne herlige awarden fra deg. Ble både overrasket og glad da jeg så den altså og jeg setter stor pris på å få den av en så overlegent dyktig scrapper som deg.














Jeg velger å gi denne videre til:

LISBET- du er en utrolig dyktig og kreativ scrapper som aldri slutter å imponere meg stort.
MAYA- for at du er en makeløs kortlager.
ANETTE- for at du lager de herligste LOer som inneholder alt mulig.
ANNE- du erhelt enesteånde i ditt slag og jeg koser meg alltid med å kikke på hva du har laget.
NINA- det er så inspirerende å kikke gjennom alle de nydelige og kreative kortene dine.

4 kommentarer:

annes paperfun sa...

Tusen tusen takk *KLEM*
Setter veldig pris på dien oppmuntrende ord...varmer godt i høstmørket :o)
Vet ikke om jeg får ordnet med denne awarden....er sliten om dagen så jeg prioriterer scrapping...det blir jeg ikke så sliten av som å skrive.
Ønsker deg en god tirsdagskveld.
klem fra anne

Nina sa...

Heisann, Purkis!
Takk for award og gode ord :)
Ha en fortsatt fin kveld *klem*

Rasofiel sa...

*smask* du fortjener den stooort :D Takk for de vakre ordene *nå ble jeg rørt* Må gi deg en stoooor klemmm :)

Maya sa...

Tusen tusen takk for awarden!
Og ikke minst for flotte ord *rørt & glad*
Klemmer fra Maya :)