søndag 23. november 2008

Kakebakling i dag med mamma

I dag har jeg og jentene hatt en herlig kakebakingsdag med min mor.
Vi har bakt Kakemenner og Sandnøtter, dobbel porsjon av begge deler, men føler på meg at vi enda kunne ha doblet røren en gang til.. Som dere sikkert skjønner er ikke oppskriftene spes store og vi er noen skikkelige kakemonstre i vår familie.

Så har jeg forsiktig gått igjennom en god del av julepynten min her. Skal ha juleverksted her oppe neste helg for inviterte med store barn og vi skal lage julepynt, kort, pakkelapper, LOer etc og kose oss med kaker og gløgg. Blie bare kjente fjes fra forumet som kommer den dagen og jeg gleder meg skikkelig.
Mamma har lovet å komme opp å hjelpe meg med å vaske og å pynte her fredag sioden jeg er høygravid med bekkenløsing og sliter med å komme meg rundt i eget hus.

Nå skal vi kose oss med deilig middag her sammen og så skal vi se på Reisen til Julestjernen. Jeg og ungene.

Ingen kommentarer: