søndag 22. mars 2009

Messehelg

Da har jeg vært på suuuuupert kurs med Nabon, messe og treff. Alt på en gang nede på Exporama!! Har lært massevis, truffet uendelig mange herlige jenter båder fra forumet og utenom, gamle kjente og nye fjes... Og jeg har hatt en kjempedag med masse herlig scrapping.
Har fått laget 4 LOer, tre til meg selv og en til Loren. Og så fikk jeg en av henne til gjengjeld.
To av dem legges ut her nå, en er til en skissekonk og den siste kommer når jeg får bilde av den fra Loren.


4 kommentarer:

Nina sa...

Vanvittig lekre begge to :)

annes paperfun sa...

Så flotte LO'er begge to!
Nydelig pyntet og så fine bilder :o)
Det var så godt å treffe deg igår...og klemme deg litt.
Ha en fortsatt fin søndag.
stor klem Anne

Norunn sa...

Så utrolig herlige LOer du har laget! også så nydelige bilder av dine søte små :D

Broggis sa...

Utrolig lekre, Renate!!!
Så hyggelig å se deg litt på lørdag!