lørdag 2. mai 2009

National Scrapping Day

Inne på STM så feirer de National Scrapping Day og de gir bort en digg candy i den forbindelse.
Ta dere en kikke, bli inspirert og hiv dere med på noen av de tøffe oppgavene de har der inne.
Det er en liten oppgave som følger med denne candyen: skrive litt om hvem og hva som inspirerer meg med scrapping og til det vil jeg si: DET ALLER MESTE.
Ungene mine, nettbutikker, mitt kjære forum Scrapping.no ,reklame, bloger, tv programmer, kort sagt det aller meste.
Jeg føler meg veldig kreativ om dagen og kooooser meg med å scrappe.

1 kommentar:

Gro aka emrille sa...

Godt å se at det er flere enn meg som blir inspirert av alt rundt en. Lurer litt på noen ganger om jeg er litt smågal som tenker mønsterark, fonter og bildemotiver i alt jeg ser...

Fortsett med den gode kreativiteten og ha en fin dag:)