onsdag 17. november 2010

DT Papir i hjertet Juleutfordring

Hver måned så får vi på DT en oppgave vi skal løse, denne gangen var det Janne som kom med oppgaven. Den lyder som følgende: Lag noe av papir, men ikke ett julekort.
Løsningen ble å dekorere disse lekre papirposene med alskens fint på.
Alle våre oppgaver kan ses i vårt galleri for November-jul.
Jeg har brukt ark fra en norsk produsent, Maja Design, en gammel bokside, Sagen Vintage utklippsark, snøkrystaller fra en puncher, charms, tyll og tekststempelet husker jeg ikke hvor er fra. Har og brukt slike snurredingser fra Kort&Godt.

6 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

Nydelig!!!

Sylvia sa...

Sååå flott den var!!
Der har du fått tak i stemplet ja ser jeg.Det er såå fint:-)

Anita sa...

Så lekkert!!

Anne Bente sa...

wawww noget sååå lækkert
klemmmm

oheidia sa...

Så søte poser! Riktig fine i vintage stil. Skal prøve meg på noen sånne før jul jeg også :=)

Ps: Bilen går og heisen og døra har funket helt utmerket i hele dag. Programmet har vært tett og jeg er litt sliten bare :=)

Christina sa...

A beautiful bag Renate! Looks great!
Hugs Kristel