torsdag 16. desember 2010

DT Papir i hjertet Julekort LOTV

Dette kortet finner du og i desember galleriet til Papir i hjertet sammen med mange andre fantastiske kreasjoner fra vårt flotte designteam. Velkommen inn alle sammen!

Dette kortet har jeg tatt utgangspunkt i ett motiv fra LOTV som jeg har distresset med reinkere og hatt glitterlim på detaljer.
Ark er fra Papirdesign og Ladybug, blomster er fra Prima, grener fra en puncher, en tags jeg har badet i kaffe og organzabånd. Jeg har også brukt spellbinder dies samt en MS puncher til border.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig kort, så flotte farger og blomsterdekor :)
Rødt og hvitt er bare så flott og veldig jul :)
Takk for komplement ang min store stolthet <3 Og for kortet :)
Jeg kjenner ikke noen på Skaland, er tilflyttet Senja. Men verden er ikke stor, får man bekreftet mange ganger ;)
Ønsker deg en super torsdag!

Klem Lill

Christina sa...

Wowww Renate this is so stunning! Love the red and white!!
Hugs Kristel

Sylvia sa...

Åååå sååå nydelig!!
Gir skikkelig julestemning dette alså:-) Kjempesøtt motiv!!

Anne Bente sa...

åh..... du milde såååå flot.

klemmmmmmmmmmm

salige lavendel sa...

Så mye flott arbeid du viser fram her inne, takk for titten =)

Pinklady 68 sa...

Kjempe søtt og koselig julekort!
Nydelige serviett ringer du har laget også:-) Ha en fin adventstid! Klem Laila.

Nina sa...

Åhhh, så lekkert *sukk* Nydelig malt bamse og knall bra pyntet!!

Klem fra Nina.