tirsdag 21. desember 2010

Jeg har noe enormt spennende på gang...

... jeg og min Danske venninne Anne Bente, har sammen nå laget en helt ny utfordringsblogg som ikke tror det finnes maken til i Skandinavia i alle fall. Du kan lese alt om den her: Pictureandscrap
Vi har fått med oss dyktige jenter på laget fra både Norge og Danmark og jeg regner med at de fleste kjenner både Rufserine og Marion (Porren) fra ulike forum her.

Håper mange tar turen innom. Vi kjører to fine Raks som trekkes nyttårsaften og vi ønsker at så mange som mulig legger seg til som følger.

Velkommen inn til alle sammen!!

3 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Masse lykke til!! Fortsatt god jul til deg og dine:-) Klem Laila.

Inger sa...

Dette blir spennende å følge med på:)
Er ikke flink til å delta på noe på forum rundtomkring dessverre, men jeg finner masse inspirasjon!
Så jeg skal definitivt følge med;)
Ønsker deg ett riktig godt nyttår Renate. Måtte det bare bringe deg glede:))
Klem fra meg:)

Grethebella sa...

Så moro da, gratulerer!
Nå venter jeg spent på hva som skjer fremover.
Jeg skal prøve å henge med, det er jo alltid så morsomt å delta.
Masse lykke til og godt nytt år.
Klem Grethe