tirsdag 4. januar 2011

GD hos Kort o Mania-bloggen

Jeg har blitt spurt om å være GDT hos Kort o Mania bloggen og det er ikke vanskelig å si ja til noe så hyggelig.
Det kom en flott pakke i posten til meg som er sponset fra KortHobby med masse lekkert metallstæsj som jeg koste meg med å bruke litt hist og her. Jeg har brukt små sølvswirls i hjørnene og en nydelig snøstjerne.
Jeg har ellers brukt div arkrester, embossingpulver frost fra Inkido, tekststempelet er fra NSS, blonder, bånd, blomster, perlestreng fra kort&godt, ramme inni spellbindersen er fra Waltzing Mouse og det er masse glitterlim på detaljene. Bildet har jeg funnet på nettet.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempelekkert, Renate!
Deilige farger og masse flotte detaljer:)
Klem Lill

Hege sa...

For et nydelig kort! Lekkert med bruntonene, og kjempefine detaljer.

Anne Bente sa...

wawwww total flot altså, lækkert det hele-

inger synnøve sa...

nydeligt lprt renate :) der er så mange detaljer å finne at jeg blir sittende lenge å studere kortene dine :)

Christina sa...

That is a beautiful card again Renate! Looking great!
Hugs Kristel

Pinklady 68 sa...

Et lekkert kort!! Nydelige farger og flott satt sammen:-)
Ha en fin kveld! Klem Laila.

unni's scrappeboble sa...

Åååå dette var suuuperlekkert Renate. Herlige farger og mange flotte detaljer :D Klem

nedergaard ( Lissy ) sa...

Super lækkert...dejlige farver

Christina sa...

Målløs......

Benita sa...

super lækkert kort du har fået lavet til kort o mania bloggen. Flot klaret Renate. :)

Knus fra Benita

Camilla sa...

Nydelig kort:-)

Marianne/skorpionen sa...

Utrolig lekkert!! En herlig stemning i hele kortet, nydelige farger og lekkert pyntet. Flott med glitteret!

Ha en flott helg :)
Klemmer
Marianne

Merete/Scrappeguri sa...

Nydelig kort!!!
Fine bruntoner og detaljer!
God helg!
Merete

bestevenn sa...

Kortet ditt er nydelig. Nå har jeg lagt meg til som følger av bloggen din. Du lager så mye lekkert. Takk for sist, det var en hyggelig fredag, gleder meg til neste treff.