torsdag 24. februar 2011

Sweet pea kort - dette også i blått

Så var det meg og disse skjønnhetene igjen da....
Denne gangen har jeg brukt en vakker dame som heter Fairy of the Night og hun er som vanlig distresset med reinkere.
Det er glitterlim og glossy på detaljer...... og da jeg var ferdig med hele kortet og var opptatt med litt annet, så så min yngste datter sitt snitt til å hjelpe meg med dekoren på kortet.
Om dere ser goidt etter så er det vakre kulepennstrøk over deler av trykket mitt. (gaah!)
Men i alle fall.Jeg har brukt ark fra Inkido og Papirdesign, punchet litt med en MS puncher, blonde, halvperler og ulike blomster. Er og en perlestreng her med blå hjerter og en blondeserviett.
Teksten er fra Magnolia og det er liquid pearls rundt hele kanten av kortet.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Så vakkert kort, Renate:)
Så lekkert med det mørkeblåe:)
Ja, de er ivrig å hjelpe til de små, har en lite gutt som distresse all papir he-he;)
Ha en flott dag:)
Klem Lill

Inger sa...

Lekkert nok en gang!
Perlestreng med hjerter har jeg ikke sett før...nydelige!!
Ser ikke pennestrekene jeg, så de går tydeligvis perfekt til motivet;) Kjekt med gode hjelpere skjønner jeg;))

Pinklady 68 sa...

ET lekkert kort dette også Renate!!
Jeg ser heller ikke pennestrekene:-)
Nydelig pyntet og motivet er jo bare skjønt!!

Ha en fin torsdag og god helg!
Klem Laila.

Mine scrapperier sa...

så utrolig nydelig kort!
virkelig gøy å følge bloggen din :)

nedergaard ( Lissy ) sa...

Super smukt... skønne farver

Klemmm

Anne Bente sa...

åh... du milde, noget så skønt , jeg ville gerne jeg var så dygtig til at farvelægge, såå sød

klemmmm

jannes hobbykrok sa...

Helt utrolig kjempelekkert! Du er bare helt RÅ på å male disse motivene!
Klemmer,Janne

livmme sa...

Nydelig kort som vanlig Renate. Dette her var det masse vakre detaljer på, digger liquid pearls du har brukt her!

Benita sa...

Mums!

De smider da guld på gaden, hvis de ikke straks siger ja til dig i deres DT!!!