onsdag 16. mars 2011

DT Papir i Hjertet- Magnolia kort

Dette kortet ligger i mars-galleriet til Papir i Hjertet.
De har nå fått inn fantastiske ark fra Poppy design og de har nå herlige tilbud med hele 20% på alt av Magnolia stempler med mere. Velkommen inn til en hyggelig handel!
Jeg koste meg stort med deilige magnoliastempler da jeg lagde dette kortet og jenta jeg har brukt her heter Tilda with big ribbon og hun sitter i en deilig vintage sofa , også denne er fra magnolia. JEg har distresset det hele med reinkere fra TH.
Arkene er fra restekassen og det er fullt av hjemmelagde blomster her. Dette var og en del av utfordringen til Cathrine i bloggen vår om å lage blomstene selv.
Jeg har og brukt perlebrads, andre brads, pyntenåler, perleswirls, MS summerfugler, og masse gasbind bak hovedmotivet. Tekststempelet er fra MAgnolia og det samme er det lekre hjørnestempelet med hjertene. Og så ligger det en søt tag bak bildet her.

9 kommentarer:

bestevenn sa...

Herlig kort. Den sofaen til Tilda er praktfull! Og så mye lekker og spesiell pynt du har på dette kortet. Ønsker deg en flott solskinnsdag.

angelwhispers sa...

Just wonderful your colouring is so perfect and the designs you do are stunning!! Just perfect! Chanelle xxxx

Vibeke sa...

Wow - her var et mye lekkert å se på Renate!!! Nydelig fargelagt, pent pyntet - og de flotte blomstene da!! Skikkelig lekkert:)

Ha en super dag:)

Hege sa...

Nydelig kort! Du er rå på fargelegging! Lekre de hekleblomstene du har brukt her.

Pinklady 68 sa...

Utrolig flott dette kortet også Renate!
Helt nydelig Tilda, sofa og pynt!!
Virkelig lekkert!!
Ikke mye vår i lufta her idag...-12C!! Men, med strålende sol og blå himmel ønsker jeg deg en fin vinterdag!
Klem Laila.

Katrin sa...

Very beautifully!

Linda's Dillerier sa...

Nydelig Magnoliakort <3 Din kreativitet slutter aldri og imponere meg.

Christina sa...

Wowww that is a stunning card Renate! What a great one!
Hugs Kristel

unni's scrappeboble sa...

Et fantastisk flott kort da og så nyyydelige blomster, herlig :D