onsdag 23. mars 2011

Kort fra Crafts and me

Jeg har lastet ned ett par fantastiske digies fra Crafts and me og jeg er solgt som dere sikkert skjønner. Fulle av deilige detaljer å male. Im in love!!
Denne heter Hidden Treasures og jeg har malt det med reinkere fra TH.
Ark er fra Papirdesign og Magnolia, blomster er fra Kort&Godt, Prima og WOC.
Blonder, tekststempelet er fra Magnolia, halvperler, pyntenåler og slike perlegrener fra WOC.
Sommerfugler fra en MS puncher som matcher det lilla mønsterarket.
Jeg deltar med dette kortet hos Crafts and me challenges der oppgaven er anything goes.

11 kommentarer:

angelwhispers sa...

My word this is awesome just love it and your colours WOW its amazing!! Chanelle xxx

Christina sa...

That is a really stunning card Renate! Looks really gorgeous!
Hugs Kristel

Anonym sa...

Nydelig kort, Renate elsker de lilla fargene du har brukt:) Flott dekor som du er så dyktig på :))
Brudeparet skaffet jeg fra Whimsy stamps, måtte tråle mailene mine;)
Ha en fin dag videre:)
Klem Lill

Anonym sa...

wow! helt underbar.känns som jag säger det ordet varje gång jag besöker dig, men du gör ju bara underbara saker,hi,hi. jag är också helt in loove with sweet pea o crafts and me stämplarna. dom är ju så kul att färglägga o på något underligt vis ser det oftast bra ut också. älskar färgerna o din design. super snyggt kort.
kramiz

livmme sa...

et aldeles nydelig kort! Passet så utrolig godt med den spellbindersen her, og fargene var nydelige sammen!

nedergaard ( Lissy ) sa...

En aldeles smukt kort i skønne farver

Klemmm

Askepott sa...

Nydelig, Renathe. Lilla er jo bare en herlig farge og du er så flink til å pynte og male. Stempeltrykket ble flott. :-))

bestevenn sa...

Stilig kort,og et orginalt stempel. Du har fått en spesiell stil på stemplene dine nå! Nydelig kort.

Pinklady 68 sa...

Her popper det ene nydelige kortet opp etter det andre:-) Lekre farger, motiv og layout på dette også!!
Nattaklem Laila:-)

Mona`s Bittelille Scrappekrok sa...

Åååå for et nydelig kort! Jeg elsker dette stemplet. Og forgeleggingen din er helt utsøkt. Takk for at du vil dele kreasjonen din med oss i Crafts and Me. Klem...Mona

Vixykins sa...

Gosh this is stunning, I ♥ it! Thank You for playing at Crafts & Me, hope to see you again x