tirsdag 10. mai 2011

Sweet pea kort.... igjen.. he he

Ja da. Disse skjønne stemplene som jeg har er jeg bare så glad i, men dette er ett jeg har fått trykk av. Min venninne Heidi har vært så snill å bytte med meg. Tusen takk.
Jenta vet jeg neimen hva heter, men hun er malt med reinkere fra TH og det er fullt
av glitterlim og liquid pearls på detaljer rundt om.
Ark er fra Pion og restekassen min, blomster fra ulike leverandører, på tagen er det stemplet med ett KH tekststempel, perleswirls fra Prima, blondeserviett og krøllebånd.
Jeg har brukt cuttlebug hjørner og MS puncher på ene kanten.

12 kommentarer:

Christina sa...

That is really a beautiful card Renate! Love your images and the choice of papers!!
Hugs Kristel

Anonym sa...

Så skjønn! Et herlig motiv og så vanvittig friske farger, som en mild sommervind:)
Ha en fin ettermiddag:)
Klem Lill

Karina sa...

Such a beautiful card! Love your Sweet Pea creations.
Hugs, Karina

annes paperfun sa...

Ååå så lekkert kort!
Så herlig å se din kreativitet,Renate!
Nydelige farger og lekkert pyntet.
Ha en fortsatt fin tirsdag.
KLem Anne

nedergaard ( Lissy ) sa...

Ja, dem er du vel nok glade for... det kan jeg også godt forstå, du er simpelthen sååå god til at farvelægge dem. Og sikke skønne detaljer... ser flot ud med hjørner og kanten!!!

klemm

Ann Kristin`s Scrappekrok sa...

Nok et nydelig kort Renate! Nydelig motiv og farger:)

bestevenn sa...

Her er det mye vakkert å se på. Lekkert med punsjer og border og hjørner. Nydelige farger også.

unni's scrappeboble sa...

Fy flate for et fantastisk flott kort IGJEN, du er bare RÅ altså :D Klem

Pinklady 68 sa...

Helt nydelig kort i blått og hvitt!!
Utrolig flott punch:-), hjørne swirler, motiv og mønster ark!!! Lekkert!!!
Ha en fin onsdag! Klem Laila.

Sylvia sa...

Sååå delikat og lekkert:-))

Anne Bente sa...

wawwww ige igen, elsker dine kort

klemmmm

Scrappellen sa...

HEisan!:) Du lager såå masse flott Renata, og om du vil ha noen Sweet Pea motiver, så kan jeg godt trykke opp noen til deg:)
Klem, Ellen