søndag 11. september 2011

Årets første julekort

Var på slikt et koselig treff fredag med gjengen på Skedsmokorset.
Det fikk jeg laget hele tre julekort og dette er ett av dem.
Motivet er fra Johanna Sheen og jeg har malt det med
distress ink refillers fra TH.
Ark er fra Maja Design, swirlen er utstanset fra Sherry Lynn,
snøkrystaller fra en MS puncher, blonder,
halvperler, pyntenåler og QK hjørner.
Det er masse glitterlim på pelsen til nissedrakten og luen.
Ikke sikker på hvor tekststempelet kommer fra.

11 kommentarer:

Gitte sa...

Det er et rigtig nydelit julekort.

nedergaard ( Lissy ) sa...

Hvor er det smukt... et herligt stempel med den gamle julemand. Flot pyntet med swirl og snefnug.

Sjovt nok har jeg også et indlæg i dag med samme overskrift :-)

klemm.

Ann Kristin`s Scrappekrok sa...

Oi så hærlig motiv og julekort Renate. flott bruk av dies og puncher, jeg bare digger dies så dette er et kort helt etter min smak:)
Ha en fortreffelig søndag videre i scrappemodus:)

Klem Ann Kristin

bestevenn sa...

Skikkelig fint kort, og herlig det motivet. Jeg vil gjerne låne det av deg neste gang, hvis du har det med. Det er den fineste nissen jeg har sett, og jeg som ikke pleier å bruke julenisser på kortene mine, kunne gjerne gå for denne. Takk for sist. Så hyggelig å være sammen. Jeg har enda ikke funnet ut hvor jeg har lagt de bildene jeg skulle hatt med på treff!!!

Marianne/skorpionen sa...

For et herlig kort og et flott motiv!
Elsket swirlene du har brukt her :)

Ha en flott søndag!
klem

Anne sa...

Kjempenyydelig, så fine farger, og jeg elsker swirlen og perlenålene. :)

Knerten sa...

Utrolig flott kort, om enn flottere i virkeligheten :-)

Anonym sa...

Veeeeldig smakfullt julekort, herlige papirer, dies, motiv og tekst :)
Ha en fiiin søndag :)
Klem Lill

nedergaard ( Lissy ) sa...

Tak for dine søde ord... har lagt et link til juletræ's skabelonen på min blog.

Tuppenshobbyblogg sa...

Nydelig julekort !!

Klem Kjersti

Hanne sa...

Nydelig julekort! Den julenissen er kjempeflott. Takk for sist.