onsdag 14. september 2011

LOTV Julekort

Denne søte bamsen er fra fjorårets julekolleksjon,
men jeg synest at den er supersøt.
Har malt motivet med distress ink refillers fra TH.
Ark er fra Memory Box som kan kjøpes hos Papir i Hjertet
Minner og om at de fleste Prima-nyhetene ligger ute i nattbutikken nå!
Snøkrystallene er fra en MS puncher og jeg har hatt
Liquid Aplique på og blåst det opp for så å ha glitterlim på.
Halvperlene i midten er fra Kaiserkraft.
Blonden har jeg fått av minvenninne Grete og tagen fra Siv.
Pebbelen har jeg fått av ei anna scrappe-venninne.
Det er masse glitterlim på glitteret i motivet.


8 kommentarer:

Christina sa...

Wowww that is a real beauty Renate! Love it!
Have a great evening!
Hugs Kristel

Anonym sa...

Kjempeflott kort, så herlig bamse :) vakre mønsterark du har brukt også, likte de røde detaljene :)
Klem Lill

Gitte sa...

Rigtig sødt kort.

Anne sa...

Kjempeherlig kort!
Så fint med blonden, flotte farger og et heerlig motiv. :)

bestevenn sa...

Du klarer å gjøre kortene dine så lekre!!! Her er det så mye herlig pynt, og det ser ikke for mye ut, bare fint. Du er kjempeflink, Renate!!

Tuppenshobbyblogg sa...

Så flott kort !
Skjønnt motiv og fine detaljer.
Flotte snøkrystaller !!

Klem Kjersti

Kristin Langnes sa...

Skikkelig herlig og julete kort! Nydelig!

Askepott sa...

Nydelig kort, Renate. Det stempeltrykket er bare helt heeerlig! Jeg likte så godt de små røde innslagene - det gjorde seg!! :-))

Ha ei fin helg!!