torsdag 22. desember 2011

Kort o Mania oppg 11

I den nest siste oppgaven så skulle vi lage hvitt på hvitt.
Noen grå nyanser var lov i motiv, samt bruk av glass og sølv i feks embossing.
Dette er mitt bidrag og jeg kom utrolig nok enda en gang til finalen!!
Motivet er fra et Sagen klippeark som fåes kjøpt hos Papir i Hjertet, ark er ymse rester samet et glitterark, metallhjørner fra Kort&Godt malt med gesso og snømaling, blonde, bånd med krystaller, blondeserviett, osteklut, blomster fra Kort&Godt, krystaller på gren samt blader fra Prima, snøkrystaller fra en MS puncher malt med glitterlim og halvperler.
Det er masse crackle paint og snømaling his og her på kortet.
Tok meg lang tid å lage dette kortet, men jeg ble egentlig veldig fornøyd.

Deltar og med dette i Trykkpressa for desember.

4 kommentarer:

Lambi sa...

Wow Renathe! Jeg forstår godt at du kom tilø finalen jeg! Dette var supernydelig! Lekker virkelig! Ha en riktig god jul! Klem

nedergaard ( Lissy ) sa...

Det kan jeg godt forstå... det er så kæmpe nydeligt.
Ønsker dig og din familie en rigtig glædelig jul, klemm

Tuppenshobbyblogg sa...

Neimen ikke rart du kommer til finaler med de kortene du lager.De er bare helt rålekker.
Og dette var også bare helt nydelig.

God Jul!

Klem Kjersti

Wenche sa...

Lekkert!!!
Herlig effekt med maling/gesso på kanter og detaljer.
Takk for at du deltar hos Trykkpressa!
Klem, Wenche :)