søndag 27. mai 2012

Finalebidraget til Scrapbattle

Ja dette var altså mitt finalebidrag til Scrapbattle.
Jeg kom helt til annen plass med denne LOen , MYE høyere opp enn
jeg hadde forventet!  Takker for alle stemmer.
Oppgaven var å bruke egenlagde blomster samt puncher eller dies.
Bildet er av min datter Tiril, her tror jeg hun er ca 4 år gammel og er et lite
 blinkskudd som jeg tok da hun snudde seg i bassenget.
Jeg har brukt mønsterark fra Magnolia, puncher på borden bak
 bildet og på sommerfugleme, snurreblomstene er laget av 
mønsterarket, blomstene har jeg fått fra India, en stofff blomst og 
en fra Dusty Attic, fuglen er fra Prima,  mesh, IDO tape, Thickers,
 halvperler, rosene er fra WOC, og til slutt så har jeg brukt
 en Dylusions stensil til prikkene.



11 kommentarer:

Lisbet sa...

NYdelig lo av en flott datter! Mange flotte detaljer og helt nydelig med blåfargen

Arnlaug sa...

Nydelig lo! Gratulera med 2. Plass:-)

angelwhispers sa...

Renate I'm so sorry for not popping by for so long I really am a bad blogger!!!

This is just superb I always love your layouts and wow what a beautiful photo your daughter looks so cute and such beautiful hair! Well done with the 2nd place but in my opinion it should have been 1st!!! Love and hugs Chanelle xx

Therese sa...

Wow, så utrolig flotte Lo`er du har laget i det siste. Knallfine! :)

Beatemor sa...

Åh - så nydelig denne var. Herlige farger og flotte detaljer :-)

Kreativelena sa...

Råflott LO.. Jeg likte så utrolig godt hvordan du har satt sammen alt, både ark og blomster, og spesielt digger jeg den blå rosen som ble bittelitt for seg selv.. Vakkert, vakkert!

Inger sa...

Himmel så nydelig da!!!
Herlig oppsett, og effektfullt med alt det hvite mot det nydelige blå:) og snuppa di er jo bare til å spise opp<3

livmme sa...

SKjønne Tiril, hun er skikkelig fotogen. Flotte blomster, gratulerer med 2.plassen :))
Elsker alt det blå her, passer så godt inn"!

Askepott sa...

Fantastisk flott LO. Vakker komposisjon du har laga - og den lille frøkna kom jo helt til sin rett midt i blomsterpynten. Riktig en liten modell! :-))

livmme sa...

så vakker den snuppetuppa di er <3
Liker så godt din lek med blåfarger, moro å følge!
Tusen takk for en kjempekoselig helg og ha en GOD SOMMER :)

Unknown sa...

Herlig bilde vakre farger og nydelig lay out. Skjønner godt du kom på andre plass. gratulerer!:)