onsdag 30. april 2014

Vildes konfirmasjon

Her har jeg kost meg med ark fra 7 dots sudio som vi på DT til Scrapping.no var så utrolig heldige å få i sponsorgaver. Arkene er fra Anna Dabrowas serie Wonderland. Er ikke disse arkene bare nydelige?
 Jeg har i tillegg til annen pynt, klippet ut sommerfugler av restene på et ark jeg ikke brukte. Blir så fint når det holder samme fargeskala.
Utrolig versatile ark som nok egentlig er ment for mye røffere scrapping enn det jeg vanligvis gjør, men jeg klarte å snu det til noe sart og sommerlig likevel.
Bildet er fra min eldste datters konfirmasjon i fjor sommer. Fotografen her er Monica Holmvik Garrett, Tropico her på forumet.

  

3 kommentarer:

Askepott sa...

Nydelig, Renathe. Synes du har klart å få en touch røffhet rundt det sarte motivet. Ei nydelig jente fikk ei flott innramming. Dette likte jeg. Kjempeflott! :-)

Ulltraaden sa...

Vakre Vilde <3 Nå er det lenge siden du har lagt ut noe. Har du helt scrappestopp?

Unknown sa...

If you're looking to lose pounds then you certainly have to start using this totally brand new personalized keto diet.

To create this keto diet, licensed nutritionists, fitness trainers, and professional cooks have joined together to produce keto meal plans that are effective, convenient, money-efficient, and enjoyable.

Since their grand opening in early 2019, hundreds of people have already transformed their body and well-being with the benefits a certified keto diet can provide.

Speaking of benefits: in this link, you'll discover 8 scientifically-confirmed ones given by the keto diet.