fredag 10. desember 2010

LOTV julekort igjen

Dette er ett av mine aller siste julekort for i år håper jeg. Føler at jeg er veldig ferdig med å lage disse. Fleder vil bli blogget, men de er det lenge siden jeg lagde...

Motivet her er fra LOTV og jeg har distresset med reinkere. Ark er fra Papirdesign og Ladybug, perlestrenger fra Kort&Godt, julestjerner fra WoF, silkebånd og snøkrystallcharms. Tekststempelet er fra NSS.


Jeg har og laget en søt liten teutorital på hvordan man lager sine egne serviettringer. Den finner du inne i Hjertebloggen. Husk at vi trekker ut en heldig vinner som får en rak av oss hver 3 dag frem til jul. Lykke til og velkommen inn til oss.

2 kommentarer:

Ulltraaden sa...

ååh vakkert <3 For et nusselig motiv!

Stempeltiger sa...

This christmas card is really BEAUTIFUL Renate! The image is sooooo cute. Love the colours and papers.
Great work.
Hugs from Germany
Swantje