mandag 27. mai 2013

Gult Magnoligkort

Jeg har hatt konfirmant denne helgen og har derfor laget kort fra en del
 familiemedlemmer til min eldste datter. 
Dette kortet ble jeg veldig fornøyd med siden jeg klarte å scrappe med en 
farge jeg vanligvis synest er spesielt vanskelig, nemlig GULT.

Jeg har brukt papirer fra Prima, blomster fra Scrapmagasinet, 
tekststempler fra NSS og Magnolia,  dies fra spellbinders og
 Memory box, blondeserviett og liquid pearls.
Trykket har jeg malt med distress ink refillers.

Og må skryte litt av meg selv for alle kortene jeg nå lager er pyntet på alle fire sider..


2 kommentarer:

Kari`s Hobbyrom sa...

Kjempelekkert konfirmasjonskort til din
datter. Nydelig pyntet med fine detaljer
I lekre farger. Flott fargelagt.
Ha en fin kveld.
Klem Kari.

Askepott sa...

Nei, men Ullpurka, er du tilbake? Så flott! Har savnet deg. :-)
Nydelig kort du har laga. Jeg synes at gult er en litt vanskelig farge,så det blir ikke mange gule kort fra meg, - men du mestret det fint. :-) Gratulerer med vel overstått konfirmasjon. :-)