mandag 1. november 2010

Scrapperiket #5 Tag

Denne uken hos Scrapperiket er oppgaven å lage seg en tag.
Siden jeg lenge har beundret tags i mangen blogg så lagde jeg faktisk denne her på lørdag selv.
Arkene er restepapir fra Papirdesign, MF glitterhjerte og rubons tekst, og snøkrystaller fra MS punchere. Har og svertet alle kanter med Walnut Stain og jeg har brukt en pebbels i midten av krystallene.
Jeg har og stemplet med snøkrystaller fra Magnlia og brukt to ulike blonder på tagsen. Det er maskinsøm rundt kantene også.

8 kommentarer:

Henrikke sa...

Nydlig tagdu har laget :) Utrolig flotte farger :P

Snuppelure sa...

wow så fantastisk lekker denne var :) så flink du er Renate :)))

Wenche sa...

Lekker og gjennomført tag du har laget.

Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår.

Anonym sa...

Nydelig tag :)Liker de lagene du har laget og måten alt flyter ihop :)

Takk forresten for koselig tilbakemelding inne hos meg :)

Ønsker deg en flott mandag:)
Mvh Lill

Linda sa...

En utrolig flott tag! Veldig flotte farger, og så full av detaljer. Nydelig!

Tusen takk for bidraget ditt:)

Hellum gård sa...

wow - utrolig fin tag i nydelige farger.

Christina sa...

This is stunning again Renate! Looks amazing!
Hugs Kristel

Anne Bente sa...

hold da op denne var lækker. waww
klrmmmmm