mandag 1. november 2010

DT bidrag til Vintage utfordring

Denne uken hadde vi i DT hos Vintageutfordring en flott sponsor, Crafty Individuals og oppgaven denne gangen er å bruke våt embossing eller UTEE på det vi har laget.
Jeg har valgt å lage meg en altmulig boks av en tom Pringels-eske. Boksen har Mairapus fått av meg og jeg håper hun finner nytte i den.Ark jeg har brukt er fra Kaiserkraft, en gammel bokside, litt bølgepapp, der er diverse blomster samt heklede, perlebrads, kaffetags og hyssing, charms, pyntenåler, bånd og blonder samt krystaller på bånd.Bildene er fra Crafty og jeg har embosset den store swirlen med UTEE.

6 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Lekker vintage boks!!
Her var det mye nydelig pynt..tenk at en pringles-boks kan bli såååå fin!!! Lekkert!!

Ha en fin kveld! Klem Laila.

unni's scrappeboble sa...

Fy flate, denne var rålekker, skikkelig KANON :)

Therese sa...

Wow, utrolig lekker. Så mye flott stæsj da. Bærre lekkert...;) Klem

izi sa...

Å, så nydelig en boks!

Anne Bente sa...

denne er bare noget sååå super super flot
klemmmm

Ulltraaden sa...

Den står pent plassert i stua mi utenfor rekkevidde av små barnefingre :D Og nå inneholder den amigurumigarnet mitt med oppskrifter! Perfekt! Elsker den <3