onsdag 4. januar 2012

DT Papir i Hjertet - Magnolia skuffekort

Denne esken har jeg laget på bestilling til ei jeg ble veldig godt kjent med på skolen før jul.
Tror hun har gitt den videre til ei lita jente.
Denne esken finner du og i Galleriet til Papir i Hjertet samt på FB siden vår.
Jeg har brukt av de nye lekre arkene til Fabscraps, magnolia motiv som jeg har malt med distress ink refillers, blonde, perlebrads, banneret er klipt ut fra et Pion ark, blomster fra Prima, blonder, blondeserviett, glitterlim og tekststemplene er fra Stempelglede og KH.

9 kommentarer:

Gitte sa...

Rigtig sødt skuffekort.

nedergaard ( Lissy ) sa...

Så kæmpe nydeligt... lækkert dekoreret og yndige farver og papirer
Ha en fin dag, klemm

Anonym sa...

Åååh sukk!!! Så nydelig og herlige meningsfulle tekster :) Vakkert pyntet, tipper at noen ble veldig rørt og glad for dette :)
Klem Lill

Tuppenshobbyblogg sa...

Kjempeflott skuffekort i nydelige farger og lekker pynt.
Klem Kjersti

unni's scrappeboble sa...

Ååååååå,herlighet noe så lekkert. så kjempefint dekorert :))

izi sa...

Må bare sukke med jeg også. Det var utrolig lekkert!

Alhana sa...

Vakkert skuffekort i herlig råsa :-D
Godt nyttår forresten :-)

Sol sa...

Gurimalla dette var NYDELIG!! RåLekkert!!.. Vakker Fargelegging og Dette stempelet trodde jeg at jeg skulle klare meg foruten.. Men... auda.... der tror jeg at vi ryker på enda en liten kostnad.. Auda..
Rålekker blonde.. og Kjempe Lekkert pyntet.. -Alt passet så godt sammen..
Nydelig Eske kort! :o)

livmme sa...

Utrolig lekkert og gjennomført altså! Du er dronningen av glitterlim ;)