lørdag 7. januar 2012

DT Sweet Pea Stampers- Classy black tie

Denne uken hos oss i Sweet Pea Stampers så er oppgaven Classy Black Tie.
Dette er mitt kort som jeg lagde for en tid tilbake til jul.
Jeg har brukt hvite mønsterark fra ukjent produsent, ulike hvite bazzills, hullete kartong,
blonder, en bit chipboard malt hvit med gesso, blomster, blingswirls og kvister fra Prima,
skrukkebånd, bølgepapp og liquid pearls.
Jeg har malt motivet med distess ink refillers og det er glitterlim på detaljene.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Noe sååå nydelig og for noen teknikker du har brukt!! Sukk, dette er vakkert :)))
Klem Lill

Unknown sa...

Vakkert <3

Tonje sa...

Heisann. Er visst en stund siden jeg har vært her inne. Så fantastisk mye fint du har laget i det siste! Ha en fin helg!

livmme sa...

skjønt kort, utrolig at et så enkelt motiv kan bli et så lekkert kort!